vineri, 21 decembrie 2012

Ce mi-am mai facut - Cleanser cremos cu pudra de iaurt si phytokeratine

Un alt cleanser super cremos, pentru ca aveam pofta sa testez ceva cu foarte putini surfactanti si care sa nu imi usuce pielea excesiv, Spumeaza extrem de putin si mi se pare ca, cel putin pentru pielea mea, este extrem de bland, Dar, pentru ca am prea multe produse de curatare (si prea multe ingrediente), m-am plictisit repede si mi-am facut altele. De asta am ramas cu flaconul folosit doar pana la jumatate.

Ca si culoare este un crem deschis, foarte cremos ca si consistenta. Ce contine? Iata:

Water, Sodium Cocosulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Caprylic/Capric Tryglycerides, Lauryl glucoside, Panthenol, Hydrolized Wheat Protein, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Yogurt Powder, Cetearyl Alcohol, PEG20 Stearate, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate

Este parca mai spumant decat gelul facut ieri, imi place foarte mult ideea de pudra de iaurt in cleanser. Nu stiu daca razbate ceva din mirosul dulceag in produsul final, mie imi place sa cred ca da. Astept cu nerabdare sa incerc urmatoarea formula cremoasa, in care sa folosesc poate alte procente de surfactanti. Acum, suma totala a lor este de 17% din toata formula. As fi si mai fericita daca as reduce acest procent, nefacand prea multe compromisuri in ceea ce priveste spuma (sa fie macar un pic de tot, pentru placerea mea, nu?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.