miercuri, 26 decembrie 2012

Update: Toner cu niacinamide 3%



Povesteam aici despre tonerul meu de zi cu zi. Aceasta poza este facuta acum aproximativ o saptamana. recipientul este de 100 ml, in lingurita am aproximativ cantitatea pe care o folosesc la o aplicare (doza full din recipient este imensa, acopar cu ea fata, gat, decolteu si mai ramane). L-am facut deci in jurul lui 17 noiembie (cu una sau doua zile in urma, probabil), si acum, dupa o luna si jumatate, cam atat mai am, in conditii de folosire zilnica (1 sau 2 aplicari pe zi, depinde de toane, dupa curatare).

Sunt efectiv indragostita de el dar, fiind mereu in cautare de altceva, formula viitoare va mai contine ceva in plus. Ce? Nu stiu, dar gasesc eu. Poate 5% niacinamide in loc de 3% , poate si glycoproteins, poate si soluble collagen, poate hydrolized silk proteins, poate si ceva peptide. Poate, poate, alegeri, alegeri. Poate schimb squalane cu un silicon. Uf, ce greu e sa ma decid!

Voi ce imi sugerati sa mai adaug in toner? 

5 comentarii:

  1. Salut! Eu am testat cele doua tonere de la Paula: balancing si RESIST. Cel pentru ten mixt gras e prea lichid, insa textura celui din gama resist era exact ce-mi doream. La final am ales skin balancing toner pentru ingredientele de la inceputul listei, pe cand cel din resist continea prea multi siliconi (zic eu!). Daca reusesti sa obtii aceeasi textura ca cel din RESIST, atunci se merita! Succes in realizarea de noi retete si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Anca!

      Sa stii , sincer, ca la acel toner mi-a ramas si mie gandul :))) Si cred ca textura aceea o urmaresc si eu :). Mi-am comandat acum 3 mostrel sa le mai testez asa, la anul, si sa vad ce mai pot imbunatati (caci oricum o sa mai am mult si bine de folosit din el!)

      Ștergere
  2. Buna . Am tot citit pana am ametit ... as dorii sa comand de la dumneavoasta serul cu vitamina C si peptide(cred), si nu stiu ce crema sa cumpar sau sa comand pentru tenul meu gras cu muulte puncte negre si pori dilatati si un riduri de expresie la coltul ochilor ... va admir foarte mult pentru toata munca si cunostintele in domeniu si as fi foarte recunoscatoare pentru un sfat.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,

      Nu pot decat sa ma bucur ca imi acordati atata incredere ! Va multumesc!

      Daca doriti sa incercati ceva facut de mine, putem sa discutam in particular mai bine, sunt multe de spus si e mai dificil in comentarii :)

      emailul meu este sanzienesimatraguna@gmail.com - va rog sa imi dati un mesaj ca sa va raspund :)

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.