luni, 18 februarie 2013

Liebster Award ? Liebster Award!

E prima data cand imi fac timp pentru asa ceva :) Pentru ca sunt foarte reticenta in a imi expune detalii despre personalitate sau viata personala. Cu toate acestea, acest tag mi-a placut foarte mult pentru ca intrebarile sale sunt amuzante si nu dezvaluie despre mine lucruri prea importante - pe care prefer sa le spun intre patru ochi, la o cafea, de la om la om.

Care sunt regulile?
1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;

Hallo, Hana! Multumesc pentru nominalizare :)

2. Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?

vezi mai jos

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;

vezi si mai jos

4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le;

erm... greu :) sa vedem :)

5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.



11 lucruri pe care nu le stiati despre mine

1. Ador SCI-Fi-ul si de cate ori pot citesc SF

2. Mi-ar placea sa particip la un karaoke in Japonia

3. ador arahidele prajite si sarate, si le aleg doar pe cele care mai au pe ele pielita ia plina de sare

4. intotdeauna cand intru undeva sau cand ies de undeva imi coordonez miscarile asa incat sa intreu/ies cu dreptul

5. as fi in stare sa imi cumpar pixuri si creioane zilnic, chiar daca nu apuca sa le folosesc niciodata.

6. ascult Itsy Bitly by night :D

7. iubesc orhideele. As vrea sa am cate una din fiecare, intr-o mare mare sera

8. iubesc pestera Ialomicioarei. Dar mult mult de tot

9. imi place mirosul hartiei. Nu doar al cartilor, al hartiei. Cu exceptia hartiei invechite cu miros de mucegai

10. as vrea sa locuiesc la tara, sa lucrez de acolo, unde sa am propriu laborator/atelier. sa ma trezesc cu miros de pamant proaspat si de aer curat in fiecare zi.

11. imi tot fac curaj sa imi cumpar o bicicleta pentru mers prin oras. si nu gasesc acel curaj, stiind ce haotic este. Poate o bicicleta pentru mers la tara :)



Iata ce intrebari am primit eu - la care si raspund mai jos:
1. Ce nu ai făcut dar ai fi vrut să faci?
Sa vizitez Japonia. Mi se pare fascinanta cultura lor, mereu m-a impresionat politetea si respectul cultivate in timp, arta lor, muzica, literatura, artele martiale .... mi-ar placea sa le vad pe viu stilul clasic minimalist si sa invat ceremonia ceaiului

2. Care e ultimul lucru pe care îl faci înainte de culcare?
Cu siguranta adorm copilul. Ceea ce se intampla in general in timp de adorm :)

3. Ce carte citești?
Lord of the Rings

4. Care este cel mai drăgut obiect din casa ta?
Nu exista - imi aleg obiecte functionale si nu dupa nivelul estetic. Poate doar o planta sa intre in aceasta categorie.

5. Unde îți vei petrece concediul acest an?
Indecis.

6. Care este cea mai mare satisfacție pe care o ai ca bloggeriță?
Sa vad cate persoane imi adreseaza intrebari , pe blog sau in particular. Increderea pe care o manifesta fata de mine ma  maguleste si ma face sa citesc si mai mult :)

7. Locul tău preferat este….
Sa fie munte sau deal, cu padure, sau malul marii

8. Carte pe hârtie sau Kindle?
recent Kindle, dar as vrea sa am o casa intreaga pe post de biblioteca scrisa

9. Ultimul obiect pe care ai dat banii degeaba :) este….
o punga cu menta verde. Aruncata nedesfacuta si expirata.

10. Despre ce poți spune că nu ai face niciodată?
Nu mi-as vinde un organ pentru profit (aici nu intra cazul in care, doamne fereste, de asta ar depinde supravietuirea mea sau a familiei sau diferenta intre traitul in canal si garsoniera )

11. Ce sfat ai da unei prietene care azi își începe ”cariera” de bloggeriță?
Pe cat posibil sa scrie corect gramatical si cu diacritice. Adica asa cum nu am facut eu in aceasta postare



Iata ce va intreb eu pe voi:

1. cand inchideti ochii si va duceti in coltul vostru linistit, cum arata acesta?

2. care este epoca in care v-ar fi placut sa traiti si ce anume va atrage la acei ani?

3. care este cea mai veche amintire a voastra?

4. daca ati putea sa faceti absolut tot ce at dori pe lume, care ar fi primele trei lucruri?

5. care este placerea voastra vinovata pe care va simtiti in stare sa o impartasiti cu blogosfera?

6. daca ar fi sa va reincarnati intr-un animal, care ar fi acesta?

7. ce va nemultumeste cel mai mult la voi si ati dori sa reusiti sa corectati?

8. exista o carte pe care ati citit-o de cel putin doua ori? care este?

9. care este produsul cosmetic fara de care nu vreti sa va aflati in nici o zi ?

10. care sunt cele 10 lucruri pe care le-ati alege cu voi daca ar fi sa plecati un an in salbaticie?

11. cand ati simtit ultima oara ca sunteti ancorate in prezent?


Nominalizarea va trebui sa astept putin putin.... nu de alta, dar trebuie sa parcurg listele de bloguri si chiar nu am timp acum :). O sa revin cu o noua postare in acest sens.

Uf, greu a fost - nu cred ca mai fac a doua oara asta sau, daca o fac, o sa imi ia o saptamana sa scriu un articol :))

Un comentariu:

  1. ma bucur ca ti-ai facut timp sa raspunzi la intrebari.
    sper sa continui sa citesti si sa scrii pe tema cosmeticelor ca tare bine prind informatiile de la tine

    RăspundețiȘtergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.