miercuri, 15 ianuarie 2014

Omagiu pentru Eminescu

Azi, 15 ianuarie, se nastea marele Eminescu. Un poet si prozator pe care doar ca adult cred ca cineva il poate intelege - copiii mai degraba il trec cu vederea, ca pe orice lucru pe care adultii insista sa il faca: "da.. bine.... Eminescu, poezii, BAC, mai lasa-ne!" ar zice azi unii tineri  cand aud de Marele nostru Eminescu.

Nu am mai scris pe blog de foarte mult timp , pentru ca timpul nu mai are rabdare cu mine. Am ajuns sa imi cumpar uneori cosmetice din lipsa de timp  - ceea ce este o mare blasfemie, in ceea ce ma priveste, copilul cu bolile gradinitei, eu cu munca la job... In fine, o viata extrem de ocupata.

Dar, cu toate astea, azi mi-am propus sa fac un amestec de esente care sa il omagieze pe Eminescu. Hipnotic si nocturn, dulce si amar, precum Dionis sau Luceafarul. Esente pe care eu le vad elogiind noaptea si luna plina de care vom avea parte maine.

Asa ca ... vi-l prezint pe Eminescu!


Cateva note ale amestecului: portocale, iasomie, vanilie si coniac (mai avem si alte esente aici, dar .. fiecare cu secretul sau :) )

Am facut un amestec de doar 2,5 ml, din care 1 ml a mers la macerat intr-un amestec de 90% alcool si 10% apa, 1 ml a mers intr-un amestec de isopropyl myrystate, cyclomethicone si ulei de jojoba, iar restul sta cuminte asteptand momentul in care il voi transforma in parfum sau in care il voi folosi pur si simplu drop by drop pe post de parfumant in alte compozitii.

Pot sa va spun ca este, intr-adevar, narcotic! Il port de o ora pe piele si inca il simt , se transforma tare placut . Imi aminteste de misterul noptii si de alchimia operei eminesciene.

Cititi azi ceva scris de Eminescu!

5 comentarii:

  1. Sunt tare curioasa cum miroase micul "Eminescu". Vanilie si coniac suna incitant. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum parca nu mai simt coniacul asa de puternic, dar asta este si rostul macerarii - parfumul se cristalizeaza in timp. E ca un cocon. Love it!

      Ștergere
  2. Ce idee frumoasa draga Simona. N-am citit nimic de Eminescu de ceva vreme dar azi promit ca, inainte de somn, ma voi delecta cu minim o poezie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super interesant, ar fi asa frumos sa apas pe un buton si sa simt aroma "lui Eminescu" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acum, cat e la macerat, simt foarte puternic mirosul iasomiilor (am folosit mai multe specii de iasomie), urmat de cel al vaniliei. Mai stu inca o luna si apoi il filtrez. Mie imi place, desi sotului meu nu ;)

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.