marți, 11 martie 2014

Behind the scenes - ce se ascunde in poze?

Ei bine, asa cum va amenintam in acest post, a venit momentul sa va dezvalui uleima si noua mea mare dragoste. <drumrolls>



Noua mea emulsie gel cu 10% niacinamide, 4% extract de boerhavia diffusa (care este de fapt un blend de propanediol si boerhavia diffusa, nu am procentul de boerhavia diffusa in solutie, din pacate), 2% tetrahexyldecyl ascorbate (vitamina C solubila in ulei), 5% dintr-un gel bogat in beta glucan (iarasi vanzatorul nu a publicat procentul de beta glucan din compozitie) si 1% acid ferulic.

Am doua variante ale acestei creme (o sa ii spun de fapt serum, pentru ca textura sa este cea a unui serum). Prima pe care am facut-o este cea crem, care este insa si parfumata. Nu m-am putut abtine sa nu adaug 1% ceara de iasomie si absolut de iasomie, asa ca o folosesc mai cu seama pentru maini si corp. In a doua varianta, cea galbena, am inlocuit ceara de iasomie cu ulei din fruct de catina, bogat in carotenoide , acid palmitic si acid palmitoleic. Aceasta este si crema pe care o folosesc dimineata si seara , pe tenul curatat, tonifiat si exfoliat, inainte de serumul uleios (sau concomitent cu el) si de tratamentele de tip serum cu retinol sau setrum cu antioxidanti (seara).

Parfumul cremei pentru ten este destul de puternic (catina, bat-o vina), dar mie imi place si nici nu il mai simt.  Textura este foarte light, gel like, nu se absoarbe instant, am timp sa o distribui uniform pe ten. Nu imi lasa tenul mat, dar il simt foarte hidratat si chiar am observat imbunatatiri ale culorii si texturii de cand o folosesc. Acum am mai putin de jumatate din ea, adica cca 20-25 ml.

De ce am pus-o in recipient cu pompita dar ne-opac? foarte simplu - era prima data cand incercam formula aceasta (combinatia de emulsifianti) si vroiam sa urmaresc stabilitatea in timp a texturii. Cam greu sa vad daca se separa daca recipientul e opac.

Care este INCI-ul? nu cred ca este foarte exact, datorita faptului ca nu am acces la concentratia substantei active in anumite solutii, dar iata cam ce banuiesc eu. Ce zicei, va place ce mi-am facut? :-))


water, propylene glycol, niacinamide, squalane, C14-22 Alcohols & C12-20 Alkyl Glucoside, coco-caprylate, dimethicone, tetrahexyldecyl ascorbate, glycerin, beta-glucan, algin, xanthan gum, Boerhavia diffusa root extract, bisabolol, hipppope rhamnoides (sea buckthorn) fruit oil, ferulic acid, methyl glucose sesquistearate, dl-alpha tocopheryl acetate , d-mixed tocopherols, Sodium Carbomer, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.