duminică, 16 martie 2014

Ce mi-am mai facut: Huile Sèche - Pentru ca o femeie nu are niciodata suficiente serumuri !

Ei bine, DA! Inca un serum uleios. L-am numit "Huile Seche" (ulei uscat) pentru ca este extrem de usor pe piele, cu o acoperire foarte buna si nu lasa nici un fel de senzatie de grasime pe ten, doar o catifelare placuta placuta placuta ! Il folosesc de doua ori pe zi (si nu ezit sa il folosesc si pe cuticule, pentru ca senzatia de gras este aproape non existenta, spre deosebire de uleiul parfumat de la Alverde pe care vi l-am prezentat zilele trecute) imediat dupa curatare , tonifiere / skinoren si exfoliere. La ateva minute pot aplica in siguranta gelul cu 10% niacinamide in strat generos, dupa care, daca inca mai simt ca pielea are nevoie de hidratare, revin cu 3-4 picaturi din serumul cu 10% tetrahexyldecyl ascorbate amestecate cu 3 pompite din crema cu 20% tetrahexydecyl ascorbate (deja am in plan reteta serumului care va inlocui aceasta crema, pentru a scapa de ingredientele problematice)


Ce contine serumul meu cel nou, uleiul uscat? Pai iata:


Caprilic/Capric Triglycerides, Decamethylcyclopentasiloxane, Dodecane, Dicaprylyl Carbonate, Coco-caprylate, Isoamyl Laurate, Citrullus Lanatus [Watermelon] Seed Oil, Squalane, Cymbidium Grandiflorum (Orchid) Extract, Aloe Barbadensis (aloe) Extract, Bisabolol, dl-mixed Tocopherols, dl-Alpha Tocopheryl Acetate, Chamomila Recutita (Chamomile) Extract, Ubiquinone
Adica?

  • Ulei de cocos fractionat. Un ulei usor, bine tolerat de orice tip de piele, emolient si non gras. 
  • Silicon volatil. Ajuta la cresterea gradului de imprastiere pe ten a produsului si ofera o textura matasoasa. Neoclusiv si non comedogenic (se evapora, nu ramane pe piele)
  • Dodecane are rol simiar cu cyclomethicone, este non gras, volatil, confera un finish mat si non gras, reduce din senzatia de gras pe care o pot avea unele uleiuri. 
  • Emolient, penetration enhancer, reduce senzatia de gras pe piele a uleiurilor
  • Ester cu efect silicon-like, fara a  lasa film gras pe piele
  • Ulei polar extrem de usor, contribuie la cresterea grdului de acoperire la uleiului pe ten (asigura o mai buna imprastiere, nu este nevoie sa intindem pe ten produsul cu miscari prea ferme)
  • Ulei din samburi de pepene de Kalahari , ulei "uscat" bogat in acid linoleic (peste 60%) si cu un procent reduls de acid oleic (12-15%)
  • Compus insaponifiabil din uleiul de masline, regasit in propostie de cca 12% in sebum. Compatibilitate mare cu orice ten, non comedogenic.
  • Macerat uleios de orhidee - producatorul afirma ca este un ingredient antioxidant si cu aplicatii in formulele anti imbatranire
  • Extractul de aloe binecunoscut, de data aceasta sub forma de macerat uleios
  • Antiiritant puternic, se regaseste si in inflorescentele de musetel
  • Doua forma de vitamina E, una in special pentru a intarzia rancezirea uleiurilor, si alta in special pentru efectul antioxidant pentru piele
  • Extract de musetel, bogat in bisabolol, matricina si chamazulene, cu important efect antiinflamator, antiiritant, calmant si cicatrizant cutanat. Si un plus - coloreaza intr-un verde minunat uleiul, dand si un parfum delicat de flori de musetel :)
  • Coenzima Q10 - antioxidant, lucreaza bine in sinergie cu vitamina E 



Il iubesc, evident, e primul meu serum cu adevarat light si tenul meu gras cred ca imi va fi tare recunoscator!

11 comentarii:

  1. Simona, in serumul tau merge incorporata si tetravitamina c(eu asa ii spun) sau alta forma uleioasa gen MAG? Anca A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca e solubil in ulei, merge. Nu stiu ce este MAG, vroiai sa scrii MAP - Magnesium Ascorbyl Phosphate? Daca te referi la MAP, aceasta nu merge incorporata pt ca este solubila in apa.

      tetrahexyldecyl ascorbate mai am in alt serum pe care nu l-am terminat inca de consumat (ma gandesc foarte serios sa il transform intr-o crema emulsifiata la rece, pentru ca acum imi place prea mult acest serum mai lejer :)))

      Ștergere
    2. Da, map, am gresit eu. Inca o mica intrebare: are putere de hidratare? Poate fi folosita pe post de crema de seara? Multumesc

      Ștergere
    3. cred ca depinde de ten. NU este deloc oclusiva, este foarte light, ma tem ca nu va avea ca efect reducerea pierderii de apa transpeidermala ca sa o incadram la categoria hidratante. E un mod matasos de a aduce pe piele cateva ingrediente bune, fara a lasa o pelicula grasa deranjanta.

      intotdeauna aplica si o crema hidratanta, desi am ten gras, pentru ca tonerul si serumul acesta nu ii ofera pielii tot ceea ce eu consider ca are nevoie :)

      Ștergere
    4. Simona, tot timpul reusesti sa ma ademenesti cu ceva :D Anca

      Ștergere
    5. Asta e si agenda mea ascunsa, sa ademenesc lumea inspre handmade si, de ce nu, home made la fiecare acasa :D

      Ștergere
    6. Buna Simona,
      la mine ti-a reusit din plin scopul propus in "agenda ta ascunsa", si chiar daca incep asa, mai timid, cred ca nu renunt. Inca nu am preparat tonerul despre care am vorbit, doar un spray pentru par care mi s-a parut mai usor de facut si fara pericole la folosire. In continuare, citesc si tot citesc...mai astept sa achizitionez ceva produse (hmmm, nu e ieftin hobby-ul asta...).
      Iti doresc un weekend minunat, Claudia Ardelean

      Ștergere
  2. Cremele/serurile acestea le puteti face si pentru altii contra cost?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ioana,

      raspunsul este destul de lung si prefer sa ti-l dau pe mail - e suficient sa mai scrii un comentariu in care sa iti pui adresa ta de mail .

      Ștergere
  3. si eu vreau sa stiu acelasi lucru, Simona :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Emma! lucrurile sunt complicate , daca nu te deranjeaza, da-mi un mail sa iti explic de ce :))

      Ștergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.